Design Starter

Doradzamy firmom, które chcą pozyskać wartościowych klientów i wyróżnić się swoimi produktami. Dowiedz się, jak wykorzystać design w praktyce. Jeśli chcesz dostosować swoją ofertę do rynku, zacznijmy od warsztatów.

Webinary
Bezpłatne, On-line

30 minutowe, grupowe spotkania prowadzone przez Beatę Bochińską.
Warsztaty
Płatne, On-line lub w siedzibie firmy

Pakiet: firmowe warsztaty dla wskazanego zespołu + materiały dodatkowe opracowane przez Beatę Bochińską
Konsultacje 1:1
Płatne, w siedzibie firmy

Doradztwo: dedykowane trendy, proces rozwoju nowego produktu, pozyskiwanie projektów, zarządzanie designem w firmie – zakres do uzgodnienia
Artykuły
Bezpłatne

Dostęp do wszystkich treści Magazynu w serwisie „Dizajn na wynos”.
Porady
Bezpłatne

Krótkie poradnikowe treści w fundacyjnych kanałach social media.
Newsletter
Bezpłatne

Aktualności i przydatne informacje, w tym terminy kolejnych webinarów i warsztatów oraz innych wydarzeń.

Gdzie dwóch się bije, tam design wygrywa

Czy wiecie, że w niektórych branżach trafia na śmietniki nawet 25% nowych produktów, które nigdy nie zostały kupione przez klientów?! Dwie trzecie przedsiębiorstw w Polsce to małe i średnie firmy, które co roku wprowadzają na rynek tysiące nowości bez żadnej gwarancji, że ich produkty zostaną zauważone. Ich sprzedaż i zyski spadają, ten trend utrzymuje się, między innymi dlatego, że firmy  nie wiedzą, jak skutecznie wykorzystać design jako wyróżnik rynkowy.

Badanie McKinsey pokazało, że firmy z wysokim wskaźnikiem wykorzystania designu osiągają dwukrotnie wyższe przychody w porównaniu do branżowych „średniaków”.  Czy są to największe firmy? Nie! To te, które znają i podążają za trendami, rozumieją lifestyle swojego klienta, jego marzenia, potrzeby i emocje. Te zwinne firmy przede wszystkim stawiają konkretne oczekiwania wobec projektantów, a nie zdają się na ich wyobrażenia.

Projektanci wbrew pozorom nie są jak szwajcarski scyzoryk. Są wykwalifikowanymi specjalistami, ale potrzebują wytycznych stylistycznych i konkretnych informacji: co? dla kogo? i w jakich technologiach ma być produkowane. Potrafią, dobrym projektem, wywołać emocje, które pozwolą klientowi dokonać wyboru. W cyfrowym świecie nie ma już wymówek i skoro można było się nauczyć zarządzania logistyką, czy finansami to w XXI wieku można skutecznie zarządzać designem. Szczególnie w małych firmach. Trzeba tylko chcieć i zacząć. Zacznijmy współpracę, wiemy, jak pomóc w tych obszarach.